.....

Thursday 24 March 2011

seLamt HAri lahIr Aisyah :)

mcm candle light lak ekekekkeeek

24.3.88
to day is my bday...
thnks kepada mereka2 yg wish bday
kat my Fb.. thanks a lot :)
tp specially nak wish kat My Mom..
seBAb laHirkan sY...
dan juga to my lOve..
seBAb clbrate my bday..

actly bukan jenis sy nak clbrate2...
tp demi dia.. Kte p makan2 dh Ckup..
tak sabar Nak tunggu detik 12..
tak mcM selaLu..
dLu tak de feEl pun nak tunggu..


malam tadi kami ke wangsa maju..
sebab sy teringin nak mkn satay  :)
thnks hUbby.... syg sgt...


air teMbikai
makanan febret i Kerang rebus/bakar
satay.. tak leh order byk.. sebab kmpem aku tak abis

diE suh aku oRdeR je..
tp akU ni.. 
bUkan Makan sgt ekekekekek..
sO order je yg siMple2..
yg pAsti MkN ngn Die..
time KAsih awak...

dan LastLy aku dpt hadiah ni
Mula2 pelik gak.. 
sebab dia kata adiah besar.
tp tak pe.. aku trima jer..
sebab yg ptg keIkhlasan dia..

pastu tetiba dia gelak..
aku pun musykil la..
sekali dia suh tutup mata..
bila mata ku tutup..
jeng jeng jeng jengggggggggggggggggg

heheheheheh.. dapat GooD baBy ni..
thanks lagi awk..
u always make smile :)

dan pgi ni.. aku tak p kelas...
sebab PEnat.. aku tdo slh bantal..
kePala sakit sudah...

thnKS sayang....

3 comments:

  1. waaa bestnya die dpt teddy bear...epy besdy aisya...smga pjg umo n mrah rezeki slalu...lastly smga hubungan kalian kekal hingga ke jinjang pelamin...amin

    ReplyDelete
  2. to naDya : most welcome.... insYaAllah.. ala.. pakwe dia pun selalu bg bunga kan kan kan

    ReplyDelete
  3. Tak la...yang bagi bunga tu orang lain..hehe...bukan pakwe...tapi skang org tu dah tak de kat sini..so tak dpt la bunga lagi...hehe

    ReplyDelete