.....

Sunday 22 May 2011

Makin & Semakin

dLm hati ni... tak de siapa Yang taHu.. MaraHkah aku.. sedihkaH aku..
cuma aKu dan DIA.. saja yg taHU.. berTapa pErit hati ini  ...
selanGkaH demI seLangkah aku ambil..
maKin KesiLaPan akU lakUkan...
Makin aku merumitkan diri..
sedaRkah aku.. atas kesilapan itu???
benar.. hati ku runGsing... ruNsing dgN keHidupan ini..
aDakah aAku tidak BersyUkur??
Ya Allah.. Maaffkan aku kerna merintih..
mencari sekuLit KeamPunan..
di atas Dosa yg ku garaP kerna nafsu dan keIngiNan...

merintih aku sendiri... di kala Bulan MeneMani..
maKin aKu kerEsahan... Semakin hati ku terSiat..
Oh Tuhan.. Jalan apaKah Ini??
IniKah Liku Hidup ku??
aDaKah ini kErNa KeBodohan Ku..
Adakah ini kerNa sikaP ku???
oh tuHan PaYungi laH akU Kejalan keBenaran..

sianG berganti siang..
malam berganti malam..
aKu tahU ENgkau sentiasa DisISi ku..
KemBAlikan aku kejaLan redha Mu....

No comments:

Post a Comment