.....

Tuesday 10 September 2013

Diari Pn. Kakcha - Sad


memulakan hariku dengan senyuman pagi. melihat pada skrin telifon. tidak ada tanda msg, Line, Whatsup dan apatah lagi calling.

Ya! dia belum menanya khabar pagi ku...

kekadang tertanya tiadakah kerinduan dia pada ku?? hati wanita ini mudah sungguh utk terusik. walaupun tahu kesibukkan dirinya. namun aku wanita yang ingin di tanya khabar.. sekadar satu msg cukup memadai utk membuktikan yg aku masih ada di dalam ingatannya , walaupun sementara.

oh syaitan.. mengapa sekarang Engkau Laknaktullah berbisik di akal  ini utk memercikan bara2 di hati. wahai akal ku.. percaya lah hati mu berkata.. dia di sana mencari rezeki untuk mu.. mencari untuk mu sehelai kain meliputi tubuh mu.. mencari sekecil berlian untuk bertakhta di jari manis mu.. mencari rezeki untuk sesuap nasi ....

oh hati.. aku mengerti perpisahan sementara ini cukup menduga aku. seusai ku membuka mata.. meraba tubuhnya masih belum ada kaku di tilam empuk. seusai solat tiba.. tiada imam untuk ku menjadi makmum. tiada lagi sutera untuk menangkis air mata ku mengalir.

cinta padang jarak..
membuat aku kuat terus mencintai.. menanti.. dan setia krn engkau suami ku.

aku rindu mengucup tangan mu..

:- berpositif lah dalam apa jua.. semoga hati kita tenang.. ya Sememangnya dia sangat Buzy..



No comments:

Post a Comment