.....

Monday 9 September 2013

Merindui

Bismillahirrahmanirrahim...

Oh Tuhan.. jarak itu sungguh menduga..

Pada saat ini, aku telah berjauhan selama hampir 20 hari aku berjauhan dengan my Oppa..
Husband.. hubby.. cinta hati.. 

walaupun setiap hari akan berbalas Sms.. berLine.. berrrWhatsup.. Audio.. Video Call.. tp semestinya..tidak melepas rindu dihati 

baru aku tahu erti rindu wahai kawan.. rindu pada cinta hati. 

entahlah, bagaimana wanita diluar sana yg berjauhan dengan suami? sedangkan aku setiap masa mengingati dan merinduinya. 
mujurlah aku boleh mengawal hati dan perasaan ini, cuma kadang2 bila berbual dengan hubby, menitis sebak juga hati. 

oh aku masih pengantin baru.. walaupun sudah hampir 7 bln berkahwin. :) whatever masih ade 8 hari utuk aku berkira2 menunggu suami ku pulang. 


sangat rindu kamo 200%!!!


No comments:

Post a Comment