.....

Saturday, 28 August 2010

celoteh kak cha - walaupun Pose.. badan still mcm dulu. (-_-)

Assalamualaikum...

Hai Kekawan.. macam mana puasa??? ok ke KO???? ekekekek... Kak cha?? ala jangan lah tanya,semestinya tak cukup.. i kan kaum hawa.. hehehe n masih muDa uuuuuuu....

masa mula2 nak pOse.. niat utama?? memang la niat nak puasa dibulan ramadhan wajib diatas aku kerana Allah Taala... tapi niat sampingan tu ade.. Kak cha nya niat sampingan itu ialah..heheh (gelak tersipu ) malu le nak ckp, ekekek.. nak kurus ( slow sikit suara )shhhhhhhhhhhhhh..... hahahaha..tapi itu lah kenyataannya.. setiap kali datang puasa ni.. niat sampingan tak pernah dilupakan..

tapi entah ape salah, dimana kesilapan, formula ape diguna enth.. niat tu tak pernah tercapai.. bengkek jer...  nak kata berbuka ikut nafsu, tak gak.. nasi sebungkus, air, kekadang ada kuih.. tp itulah kenyataanya... tetap tak kurus.... terpaksa la terima kenyataan yang nanti raya.. kene sindir lagi ngn adik beradik , yang biasa statement dorg "ko ni bile nak kurus ....", "makin raya, makin gemuk " ade ke patut??? ish ish ish... tapi jwpan selalu di beri :- " itu menandakan aku bahagia ..."hahaha ayat cover hati yg membara...

oh badan ku yang comel .. bila la ko nak kurang kan lemak2 tepu ni... degil tol.. nak otan ke???/  ataupun aku mmg tak leh kurus?? oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkk...... tapi percaya lah.. aku akan kurus juga.. satu masa.. sebelum aku naik pelamin hahahahahaha.. wait n c everybody hahahahaha


huhuhuh.. kene start diet... seksa cam ni jer


usaha2 untuk kurus.. ekekekekekek
biar kurus dari skrg... hehehehehehe
biar berubah macam ni....
jangan berubah mcm ni .... heheheheeheh macam tulang jer..

P/S :- kepada meraka yang sednag berjalan di kedai ni.. sila2 la tinggalkan komen .. untuk menambahbaik kedai ni.. didahulukan dengan terima kasih

2 comments:

  1. nampak mcm dah kurus sket tu....

    ReplyDelete
  2. hhuhuhu.. tu belum kurus le cyg....kene usaha lagi..

    ReplyDelete