.....

Wednesday 24 November 2010

Bukan kau pinta aku disini....

Berbulan-bulan kau kandungkan aku..
Tidak pernah kenal penat dan jemu…
Perit pedih kau lalui..
Demi aku , anak mu..

Ibu tercinta tersayang
Wajah mu aku terbayang,
Belum sempat aku mengenali mu
Telah aku kau buang kan dlu…

Oh sayang oh ibuku,
Apakah dosa silap ku???
Sehingga begini 2x
Kau campakkan diri ku ini….

Oh ibu…
Ku sangka panas sampai ke ptg..
Rupanya kelam suram kelam
ditengah perjalanan…
 
Oh ibu  tercinta ibu tersayang..
Mengapa aku dipersalahkan…
Kau campakkan aku ,
Dari hidup mu..
Oh apakah dosa ku…

Silap lampau kau dlu..
Aku yang mangsa kau bunuh…
Dunia ku kelam.. tiada bercahaya..
Oh hilang kasih dan sayang…

Jika ini aku ketahui…
Tidak aku pinta lahir ke bumi..
Jika ini aku ketahui…
Tidak aku ingin disini.

Oh ibu tercinta ibu tersayang..
Maafkan aku dtg tak diundang,
Aku tahu diri ku ini
Bukan yg kau pinta aku disini…

No comments:

Post a Comment