.....

Friday 12 November 2010

hari Yg iNdah

salam... allz,
hehehhe sudah lama tidak membaitkan kata-kata diblog milik aku ini, rindu memang ku rindu, tapi apa mampu ku lakukan, hanya melihat sahaja.. vahhhhhhh  pandai gak aku bermadah.. :)

actly, hari ni jer bru aku dapat mengUpdate blog ni, bukan pe gua teramat buzy.. sejak nak mengadap final, kepala hilang idea2 yg cun melecun, yang ada semua sal subjek aku blaja, takkan nak kongsi sal Produk design, design Com lak dalam ni kan?? tak meriah u aLLsss...

rinDu nak memcurah idea, rindu nak melawat blog orang lain.. wat ziarah ant. followers.. so sorry tdak berkesempatan untUk mase Sebulan yg lepas.. nak menaiP pun Malas seh..  ok la.. keraNa daH ada semanGat baru sKang, gua nak cari idea yg bernas.. EKEkekkkkekeke  cau beb...

wassalam....  LOve Is SimPle...

No comments:

Post a Comment