.....

Saturday 22 January 2011

aku Jatuh cinta

Saya dah jatuh CInta...???
Ermmm... aku pun tak jangka dan sangka
benar aku ramai kawan lelaki..
dan ade yang melafazkan kata2 cinta..
maaf.. =(
tidak Bisa meneriMa kalian..
pintu hatiku belum terbuka..

tapi..
dia hadir tanpa dijemput dan diundang..
dia datang membawa pensil..
melakar namanya dihati,,
dengan perlahan2..dia meletakkan tanda di hati ku..
dimanakah kunci mangga pintu hati ku dia temui..
aku sendiri tidak pasti..
aku tidak tahu..
yang pasti aku jatuh cinta

walaupun berbekalkan pensil
namun dia berkuasa magic..
hitam karbon itu membuat menjadi pelangi..
mewarnainya tanpa tercalar sedikit..
rembulan pasti tersenyum..
adakah itu cinta???

hatiKu telah dia bawa ..
walaupun hanya berjoging.. 
namun dapat ku rasa hati ini sedang menari canda
dapat ku rasa hanggat cinta itu 
sedangkan bukan dalam pelukkan
dapat ku tenang dengan cinta itu
sedangkan bukan dalam belaian..
dapat ku menanggis tanpa disedari
bersyukur memiliiki mu bernama lelaki
untuk ku mencari cinta hakiki.. 
kau tuntunilah aku kejalan abadi...
kerna aku telah jatuh cinta
padamu bernama lelaki..


nurKilan kakcha....

No comments:

Post a Comment