.....

Saturday 22 January 2011

tErima KAsih Cinta

telah akU patri..
uNtuk menCIntaimu...
Ku berHAraP kaU menJAdi KEkasiH hati ku
dan aku MEnjadI INsan Di HAti mu

aKu IngiNkaN dIrImu..
datanG di Sisi Ku..
dan akaN ku KataKAn aKu sanGat MENyinta..
tiada bIsa Ku UngKap seriBu kata

selama ku Bersendiri
ku Ingin tedUh di bahU CInta-NYa..
haDirmu aKu ingiN Di PeLukkanNYa..
KErNA menGhadiahkan mu Kepada ku..

Aku DaMbaKan KAsih IkhlaS mu..
Aku INgiN cInta mu kErNa Ilahi
Aku INgIN dedaUnaN berGuGUran ,,
gUgur dGn SenYuman MelIhat cinta..
aku Ingin Bulan sentiaSa TerSeNyum
KErNa KeIkhlasan cinta..

aKu Ingin KasIhNya..
dan Aku Ingin kasihmu KeraNa NYa
aKu ingin Cinta itu..
KErna kU IMpikan Cinta Nya dari Cinta mu.....
BimBinglah aku kerna kasIh mu
tuNtunilah akU kejalan ILahi kerna cintamu...

teriMa kAsih cinta...

No comments:

Post a Comment