.....

Wednesday 5 January 2011

Dorg Ckp sal Aku ke??

tadi aku Buka MukaBuku aku.. adalah terbaca kat apeknye Mukabuku..
dia kesian kat elia.. sebab kene maki hamun.. saper elia??? elia tu wek apek la..
sian lak si elia.. (ada tgk pic baru dia bertudung.. cantik.. tanpa cermin mata..sesuai gtu ngn apek)

err aku seRba salah lak.. ye la.. katanya de org maki hamun elia dlm blog2 dorg... err aku pun ade tulis gak pasal dorg kat blog aku..tapikan.. elia.. kak cha tak maki hamun kamu yer.. just cter2 bertapa femes nyer kamu.. errr tak caya baca lah klik, terasa gak aku walaupun tak mkn cili ,yer ar.. aku pun ade gak cter sal dorg dua.. waaaaaaaaaaaaaaa aku tak berslh.... tak kutuk2 pun...

serba slh lah pulak.. tak da niat nak kutuk2.. akak ckp kalau akak tempat elia.. enth apa jadi ngn akak... hahahah itu jer.. tak sUka nak kutUk2 tak de keNe mengena nie..

saPer ni nak kutuk2 dia Ni?? alahai.. tak baIk tau ( bukan nak tunjuk baik.. mmg baIk ni tau!!).. dia Nyer suka la nak cter sal BFF (boyfriend forever) dia.. korg ni berdengki lak... yg peNting apa kita buat berpada2...jangan berlebih2.. kurang garam gula tak per.. lebih2 ni  bWk pnyakit tauuuuuuuu...

tak apa elia.. buat apa yg betul.. jika salah blh diperbetulkan.. orang ni biasa la.. nama g manusia.. penyakit PHD  tinggi sgt skg ni.. tak leh tgk kejayaan n kesenangan orng la tu.. taK pun BerJeles jelesan ... akak jeles gak.. sebab ramai kot lawat blog anda.. ekekekeke.. jeles i....  :P

to elia n apek.. tu la dunia glamor u.. kita wat baik org tahu... buat jahat lagi2 la orang tahu.. main bola sepak pun glamor tau.. kawin ngn saper.. awek dia org mana.. makan aper.. tak makan apa... pakai bju kaler aper... slmt yg dlm  dorg tak tanya.. ekekek.. bersabar yer..

yg penting hidup kene terus berlandaskan hukum ISlam.. baru Eppy... baru Di berkati.. tak gitu u allz... tata..  muahsssssssss lebih kat  korg dua  :*

p/s : elia ex student UiTm Machang erk?? kwn akak ramai situ.. sebab i pun org Klate...

No comments:

Post a Comment