.....

Friday 31 December 2010

Last entry 2010

lepas baca entry Member Blog  
Karut LAgi MEngarut
aku pun tergerak ati.. pas di cetuskan idea oleh saudara suhaimi
bukan suhaimi MiOr hassan k (kalaU berpacaran tu )
aku pun nak tuLis gak entry untuk tariKh keramat 2010
iaitu 31.12.2010
taRikh last Day tuk 2010

ahakss pengalamAN 2010
Byk yg paHit dr manis..
nak Kire2 yanG pengalamAn Bergula 
utk 2010 dlM kamu aku.. BlUm lagi seguni
tp kalu Pahit cam peria tu byk.. dah BerguNi2..

so Oleh sebAb dah berGuni Peria aKu siMpan..
2011 akU nak kumPul guLa2 n Madu lebah lak..

baru Adil !!!!! 

tahUN ni aku tahU kenGan manis SAfee  mesti dpt Kasut emas..
KAlau Apek menjadi herO malaysia 
penYElamat gol..MAlaysia..
Bola dh lepAs.. Kite tngu bola thN dePAn Plak...

ISu Negara
Malaysia Juara Piala AFF 2010
taib Muhammad dpt isterI baru..Lubnan lagi..
harga Minyak naIk lagi... knGan tu beb..

hahahahahah.. macM2 LA..
Isu aku lak..
jUmpa suamI org Yg Gatal..
Jumpa lakI tua tak sedAr dr..
hahahahahahah

itu selingan je dlM hIdup ni..
yanG Pasti dlm hIdup pasti penuh warna warni..
asam n manis
cam tjuk cter P. RamLee
masam2 mAnis..
ko pe tau!!!!!!!!!

so tahuN depan aku nak pasang azam (tak pnh tercapai pun)
ekekek.. thUn ni nak psg niat.. nak cari Pakwe...
hahah tak la..
tahu ni aku nak psg Niat.. nak pakai Baju tutup aurat..
tak nak pKai bajU balut nanGka ..
( aku tak seksi Tau!!)
berbAJu tapi mcM tak pakai baju... nak wat pahala tp dpt dosa...
bErUbah yg baik kPd Lebih baik --> Hijrah Beb

pastu niat.. nak jauH perkara2 yg tak baik 
InsyaAllah...
PAsang niat Kena baik.. Dpt PAhala udah..
tu Belum buat.. kalau Buat kan berganda Pahala..

anD tahUn depan aku nak jadi manUsia yg Berguna
demi Agama dan Negara aku...
dan semestinya diri Ku..
 so ade saper nak Jeles ngn AzaM aku???


Usaha Tangga KEjayaan... t dh Berjaya Blh Naik Lif.. cpT skit..
to Jejaka2 di luar.. Jangan nak gOda
tak layan.. SeBab aku nak setia lak tahun Ni..
hahahhahahhha

Masa BermAin sudah tamat .End.Full Stop!!
NokTah.. titik..

PASang Niat KuranGkan Niat Nak BersHopPing ekkekekekekek
so juMpa tahUn depan
(cm lMbt JE agi bnyi nYer.. walhal esok dh thN dpn)
huhuhuhhh
:)


MooD :
(*_*) tak sabar Nak Mula HidUp BAru  :) lallalalalalalalal


No comments:

Post a Comment