.....

Thursday 9 December 2010

THanKs to OwnEr BLOg SaTU ni..

selamat Malam waRga Bloggers Semua!!!


ASSALAMUALAIKUM

ape kHabar korang semua ek?? malam malam mcm ni best duduk berbual ngn mak..
 ayah ( oh aku dah tak ade ayah ), ngn adik beradik..
cerita itu cerita ini kan kan kan??
tapi umah aku.. awal2 lagi dah off lampu..
adik2 semua penat..
buat ape tah yg penat mengalahkan orang keje..
my Mom tak sehat...
oleh disebabkan semua itu..
aku pun duk dalam bilik..
ape lagi.. jalan kan tugas menyelak helaian2 blog yg ade..
huhuhuhhuhuh..

tergerak hati nak buka email lak malam ni..
mak aihhhhh bertimbun lak 
email belum bukak..
macam2 email la..
email promote perniagaan la..
email friendster la..
tapi aku suka email dr geng2  lagu nasyeed.com
dorg akan email kan isu2 yg best..
lebih kepada keagamaan.. 
selalunya dorg ambik dr blog ni
cuba korang Klik zhuliana

best best.. aku suka baca blog dia.. 
to OwnEr blog tu kan.. minta maaf la.. 
kalau terbaca dalam ni
ade sama ngn dlm blog anda..
terlalu byk dalam email.. 
terasa nak share gak.. 
HARAP DI MAAF KAN...

No comments:

Post a Comment