.....

Friday 24 December 2010

Menyesali...menGenali mu

bukan Ingin menyalah TAKdir....bukan Ingin Ko menOlak takdir..
tapi aku bgitu menyesali .. mengenaLi diri mu..
terlalu menyesal kerana menjawab salam perkenalan kaMo..
kenaPa begiNi ujian Pada ku ya ILAHI...

dia datang kedalam hidupan ku tanpa aku undang..
dia datang menerpa dalam hidup ku tanpa aku duga..
kata2 manisnya.. bicaranya tersusun..
memukul hati wanita ini..
walaupun telah aku simenkan hati ini agar tidak tergelincir lagi..
tp kenapa dia bisa cairkan ????

mengalir air mata ku...
akhirnya mengalir air mata ku kerana lelaki..
utk sekian lama tidk ku tumpahkan semata sia2..
walaupun pengenalan itu hanya bru bermula..
tapi enth kenapa hati aku berbunga gembira..
walhal bukan ini kali pertama lelaki menghulurkan perkenalan..

kau bisa buat aku tersenyum..
kau bisa buat aku ketawa..
walaupun aku di landa musibbah..
kau ttp bisa buat ku ketawa gembira...

benar hati wanita itu bisa tersentuh..
sensitif..
atau adakah aku terlalu naif??

adakah kau hanya dtg untuk seketika??
atau dtg sekdar memenuhi masa ku yang terluang??
atau skdr dtg utk menguji kekerasan hati ini??
ya.. ya kau dah berjaya menghancurkan hati yg keras ini..
kalau kau dengar..
'ketahuilah.. kau dh berjaya mencairkan hati ku.. dan kau juga berjaya melukakan ianya kembali.."
dan aku.
aku betul2 menyesali..
menyesali menyambut salam perkenalan KamOoo.....

No comments:

Post a Comment